Skip to content Skip to footer

Kako vam z video pričevanji pomagamo pridobiti in ohraniti zaupanje strank?

Mednarodni industrijski sejem, 18.-21. May 2023, Celje

Sejemska pričevanja v video posnetku so dragocena za sejemske aktivnosti, saj omogočajo širjenje blagovnih znamk in izdelkov na nove trge, služijo kot pomemben marketinški material za podjetja in organizatorje sejmov, predstavljajo dragocen vir informacij za izboljšanje prihodnjih sejemskih aktivnosti.

Razstavljalec: Axa • VideoMarketing: Artkontakt

1. Prikaz izkušenj drugih udeležencev sejma

Video pričevanja omogočajo, da se udeleženci sejma identificirajo z drugimi podjetniki ali potencialnimi strankami, ki so že obiskali dogodek. To jim lahko daje ideje, kako najbolje izkoristiti čas na sejmu, izboljšati svojo izkušnjo oziroma ali želijo obiskati vašo sejemsko predstavitev tudi v prihodnosti.

2. Spodbuda obiskovalcem, da obiščejo sejem

Videoposnetki sejemskega pričevanja spodbudijo obiskovalce, da se udeležijo dogodka, še posebej, če so videli pozitivne izkušnje drugih ljudi. To pomaga pri povečanju prometa na sejmu in pri dvigu profila dogodka.

3. Doseganje ciljnega občinstva

Sejemska pričevanja v videu pomagajo ciljno usmeriti občinstvo za prihajajoči dogodek. Podjetja pripravijo videoposnetke, ki so ciljno usmerjeni na specifične sektorske skupine in na ta način pritegnejo svojo pozornost.

4. Ohranitev spomina na dogodek

Sejemska pričevanja v videoposnetkih služijo tudi kot spomin na dogodek za tiste, ki se ga niso udeležili. Videoposnetki pomagajo ohraniti občutek pozitivnosti in spodbujajo obiskovalce, da se udeležijo prihodnjih sejmov.

5. Krepijo zaupanje

Sejmi so priložnost za pridobivanje novih strank in utrjevanje odnosov s trenutnimi. Video pričevanja ljudi, ki so doživeli vaše izdelke ali storitve na sejmu, potencialnim strankam pomagajo pri odločitvi za sodelovanje z vami. Pričevanja ljudi, ki jim kupci zaupajo, imajo večjo težo kot oglaševalski slogani ali besede prodajalca.

6. Predstavljajo dokaze o uspehu

Pričevanja v video posnetkih so lahko tudi dokaz vašega uspeha na sejmu. Pokazati zadovoljstvo strank in njihovo pozitivno izkušnjo z vašimi izdelki ali storitvami na sejmu poveča vašo kredibilnost in ugled v vaši panogi.

7. Omogočajo večjo dostopnost

Sejmska pričevanja v video posnetku omogočajo, da vaša sporočila dosežejo širšo občinstvo, saj so video posnetki lahko objavljeni na spletnih mestih, družbenih omrežjih ali celo v vašem e-poštnem marketingu. To omogoča, da dosežete ljudi, ki morda niso mogli obiskati sejma, a so kljub temu zainteresirani za vaše izdelke ali storitve, povečate tudi prepoznavnost vašega podjetja.

VideoMarketing: Artkontakt • E-naslov: sales@artkontakt.si

Artkontakt

Slovenija —
Viška cesta 25
Ljubljana 1111

+386 (0)51 661 433

 

Artkontakt © 2024. Vse pravice pridržane. Produkcija spletne strani: Artkontakt