TRIKRAT O DIGITALNEM MARKETINGU

TRIKRAT O DIGITALNEM MARKETINGU

TRIKRAT O DIGITALNEM MARKETINGU 1920 1080 Barbara Jakse Jersic

Digitalni marketing. Tržno komunikacijsko orodje 21. stoletja.

In zakaj?

1. Preprosto zato, ker se odvija v elektronskem, tehnološko podprtem okolju.

Elektronsko okolje, digitalne platforme v tisoč in eni obliki, so tihe, vendar zanesljive in prevladujoče oblike komuniciranja. Rast elektronskih naprav, sploh mobilnih, je eksponentna. Elektronsko okolje s svojo ponudbo in rešitvami omogoča udobnejše in varnejše življenje, hkrati pa ponuja tudi obilo zabave kar se odraža v gaming industriji in odnosu do nje, predvsem s strani mladih, ki sestavljajo večinski del te hitro rastoče in obetavne industrije.

2. Na vidiku je vrsto odkritij.

Vodilno vlogo imajo vesoljske tehnologije s katerimi je razvoj človeštva kot celote zelo močno povezan. GPS na primer. Si lahko leta 2021 še predstavljate avtomobil brez navigacije ali pa pametni telefon brez Google maps? In sateliti, se zavedamo kako pomembno vlogo imajo v našem življenju? IoT? Robotizacija? Kako in kje se odvija komunikacija? Elektronsko okolje je vseprisotni in tihi nosilec izmenjave informacij.

3. Digitalni marketing.

Preko različnih naprav je elektronsko okolje najbolj učinkovit dostop do potencialnega uporabnika, končnega kupca. Elektronsko okolje omogoča sledenje njegovim rutinam, prepoznavanje njegovih navad, napovedovanje njegovih korakov pa determinira nov način trženja. Zanimive in privlačne vsebine, personalizirano nagovarjanje, navduševanje, če naštejem na kratko osnovna načela digitalnega marketinga, izgradnja pripadnosti in ključno, elektronsko okolje omogoča analitiko zapisano v njegov DNK.

Pripravila in napisala: Barbara Jakše Jeršič

Načrtujete kaj digitalnega? Vabljeni na realen klepet!

Leave a Reply