NAPAKE PRI ISKANJU PO VSEBINI SPLETNE STRANI [ DIGITALNI MARKETING ]

NAPAKE PRI ISKANJU PO VSEBINI SPLETNE STRANI [ DIGITALNI MARKETING ]

NAPAKE PRI ISKANJU PO VSEBINI SPLETNE STRANI [ DIGITALNI MARKETING ] 1920 1238 Barbara Jakse Jersic

Googlebot in drugi pajki morajo imeti možnost v celoti videti in dostopati do vsebine spletnega mesta, da lahko ocenijo njeno vrednost, ustreznost.

  1. Če ima vaše spletno mesto napake pri iskanju po vsebini, to pomeni, da ima Googlebot težave z dostopom do vašega spletnega mesta, oziroma branjem njegove vsebine. Napake pri iskanju po vsebini najdete v Google Search Console.
  2. Kadar koli lahko preizkusite možnost iskanja po vsebini strani z orodjem »Pridobi kot Google« v Search Console. Izberite možnost »Pridobi in renderiraj«.
  3. Napake pri iskanju po vsebini so lahko strežniška napaka, če Googlebot ne more komunicirati s strežnikom DNS ali če vaše spletno mesto ne deluje. Napake pri iskanju po vsebini so lahko tudi na ravni URL-ja, če določena stran ne obstaja več ali ima dolgo verigo preusmeritev.

Če opazite porast napak pri iskanju po vaši spletni strani, boste morali takoj ukrepati, še posebej, če so napake pri iskanju po vsebini na ravni strežnika ali če napake URL-ja vplivajo na osnovne strani.

Pripravila in napisala: Barbara Jakše Jeršič

Načrtujete kaj digitalnega? Vabljeni na realen klepet!

Slovarček:

  • KPI – Key Performance Indicator
  • CRO –  Conversion Rate Optimisation
  • CTA – Call To Action
  • UX – User Experience
  • URL – Uniform Resource Locator
  • E-A-T – Expertise, Authority, Trust
  • DNS – Domain Name System

Leave a Reply