NALAGANJE STRANI [ DIGITALNI MARKETING ]

NALAGANJE STRANI [ DIGITALNI MARKETING ]

NALAGANJE STRANI [ DIGITALNI MARKETING ] 1280 720 Barbara Jakse Jersic

Če se spletno mesto nalaga dlje časa, se boste verjetno vrnili na stran z rezultati iskanja ali če se nalaga zelo počasi, je manj verjetno, da boste strani globlje raziskovali. Enako velja za konverzijo, če je bila vaša prva interakcija s spletno stranjo frustrirajoča, jo ne boste raziskovali dalje.

Čas nalaganja strani je glavni dejavnik pri večini doslej obravnavanih meritev:

  1. Idealen čas nalaganja strani se bo razlikoval glede na kompleksnost vsebine in potrpežljivost vašega uporabnika, vendar bo večina uporabnikov stran opustila, če traja nalaganje več kot 3 sekunde.
  2. Z vsako dodatno sekundo nalaganja pričakujte, da se bo posledično t.i. bounce rate stopnja povečala.
  3. Treba je pričakovati, da se pri strani, ki se nalaga 5 sekund, poveča verjetnost odklona za 90 odstotkov v primerjavi s stranjo, ki se naloži v eni sekundi.
  4. Uporabite orodje, kot je GTMetrix, za vpogled v to, kako dobro se nalaga vaše spletno mesto, in upoštevajte priporočila o optimizaciji strežnika, kode, vsebine ali slikovnih datotek za izboljšanje časa nalaganja.

Vsakič, ko delate na spletnem mestu, pa naj gre za preoblikovanje postavitve strani ali nalaganje nove slike, ne pozabite na vlogo hitrosti.

Pripravila in napisala: Barbara Jakše Jeršič

Načrtujete kaj digitalnega? Vabljeni na realen klepet!

Slovarček:

  • KPI – Key Performance Indicator
  • CRO –  Conversion Rate Optimisation
  • CTA – Call To Action
  • UX – User Experience
  • URL – Uniform Resource Locator
  • E-A-T – Expertise, authority, trust

Leave a Reply