IZHODNA STRAN [ DIGITALNI MARKETING ]

IZHODNA STRAN [ DIGITALNI MARKETING ]

IZHODNA STRAN [ DIGITALNI MARKETING ] 1920 1280 Barbara Jakse Jersic

Izhodna stran je zadnja stran, ki jo je uporabnik obiskal pred zaključkom seje, zapiranjem zavihka oziroma iskanjem novega spletnega mesta.

  1. Najbolje seveda je, da obiskovalci vašega spletnega mesta zapustijo stran z dobro izkušnjo kar se odraža s potrditvijo nakupa ali kakšne druge interakcije z vašo spletno stranjo in seveda, ponovnim vračanjem nanjo.
  2. Če pa velik odstotek uporabnikov zapušča stran, na kateri ne konča svojega potovanja, bi to lahko bila priložnost za izboljšave CRO/UX.
  3. Te podrobnosti lahko najdete v storitvi Google Analytics  tako, da se pomaknete na Poročila o vedenju> Vsebina spletnega mesta> Izhodne strani.
  4. Če imate visoko stopnjo izstopa za stran, ki ni namenjena izhodni strani, so potrebne optimizacije.
  5. Stopnja izstopov je odstotek, izračunan tako, da se število izhodov deli s številom ogledov strani za določeno stran.

Pripravila in napisala: Barbara Jakše Jeršič

Načrtujete kaj digitalnega? Vabljeni na realen klepet!

Slovarček:

  • KPI – Key Performance Indicator
  • CRO –  Conversion Rate Optimisation
  • CTA – Call To Action
  • UX – User Experience
  • URL – Uniform Resource Locator
  • E-A-T – Expertise, authority, trust

Leave a Reply