SEJA [ DIGITALNI MARKETING ] 1920 1280 Barbara Jakse Jersic

SEJA [ DIGITALNI MARKETING ]

Strani na sejo so preprosta meritev, ki znotraj danega časovnega okvirja merijo, koliko strani uporabnik obišče med sejo. Štejejo se tudi večkratni ogled ene strani. Kaj je meritev strani/seje? Odvisno je od globine arhitekture vašega spletnega mesta in zahtevnosti toka…

BOUNCE RATE [ DIGITALNI MARKETING ] 1280 847 Barbara Jakse Jersic

BOUNCE RATE [ DIGITALNI MARKETING ]

Bounce rate (Stopnja obiskov strani brez aktivnosti): Stopnja obiskov ene strani je meritev, ki meri odstotek sej, kjer uporabnik naloži stran in jo zapusti brez, da bi izvedel kakršno dejanje. Tipična bounce rate stopnja ene strani je med 40 in…

LEAD-I IN KONVERZIJE [ DIGITALNI MARKETING ] 1920 1080 Barbara Jakse Jersic

LEAD-I IN KONVERZIJE [ DIGITALNI MARKETING ]

Leadi-i in konverzije se nanašajo na privabljanje obiskovalcev k določeni aktivnosti, ki vodi v zaključno fazo: Prijava na e-novice Obrazec za stik in pridobitev dodatnih informacij Naročilo na telefonski klic Prijava na webinar Poslano povpraševanje Opravljen nakup Vsem tem aktivnostim…

UVRSTITEV KLJUČNIH BESED [ DIGITALNI MARKETING ] 1280 853 Barbara Jakse Jersic

UVRSTITEV KLJUČNIH BESED [ DIGITALNI MARKETING ]

Ključne besede določajo kakovost, višino umeščanja vaše ponudbe v velikih iskalnikih kot sta Google ali Bing. Čim višje so uvrščene, tem bolje…     Uvrstitvam ključnih besed lahko sledite v orodju, kot sta SEMRush ali SE Ranking. Obstaja nekaj ključnih…

ORGANSKE SEJE [ DIGITALNI MARKETING ] 1920 1238 Barbara Jakse Jersic

ORGANSKE SEJE [ DIGITALNI MARKETING ]

Organske seje merijo obiske vašega spletnega mesta z iskalnikov, kot sta Google, Bing…     Seja je opredeljena z obiskom spletnega mesta, dejanji, ki jih je uporabnik izvedel med tem obiskom oziroma z izstopom s spletnega mesta. Organski promet lahko…

KAJ JE KPI V DIGITALNEM MARKETINGU? 1920 1196 Barbara Jakse Jersic

KAJ JE KPI V DIGITALNEM MARKETINGU?

Kaj je KPI v osnovi in kaj je KPI v digitalnem marketingu? KPI ali (Key Performance Indicator) so meritve, ki pomagajo izmeriti in pojasniti uspeh organizacije ali kampanje in sicer: Rast prihodkov; Prihodek na stranko; Stopnja dobička; Stopnja ohranjanja strank;…